top of page

Fulltime job

Vanaf 11-1-2016 ga ik eindelijk na 1 jaar weer fulltime werken. Dat betekent dat ik mijn hobby zoals deze pagina, en andere startpagina's en mijn webwinkel www.something4you.nl iets naar achter moet gaan schuiven.

Want ik wil me uiteraard 100% inzetten voor mij nieuwe baan. Omdat ik deze site en alle andere in mijn vrije tijd bijhield (hobby) blijf ik dit ook gewoon doen.

Maar dan wel 1x in de maand.

Uiteraard hou ik wel mijn mails in de gaten en bestellingen dus mocht u een vraag hebben of willen bestellen? U kunt gewoon bij mij terecht.

Het zijn producten die ik meestal op voorraad heb aangezien ik dealer ben. Dit kan ook positiver uitkomen. Omdat ik door mijn fulltime job meer geld voor mijn hobby kan gebruiken.

Dus ik zou zeggen hou de site en/of mijn webwinkel www.something4you.nl in de gaten voor leuke acties/aanbiedingen en nieuwe producten.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page