top of page

Dieren urn


Afscheid nemen van je hondenkind doet zeer. Maar je kan er beter mee omgaan als je het voor je zelf een plekje kan geven. Dat kan op een paar manieren.


1) indien je erbij kan zijn dat het hondenkind jouw in de ogen kan kijken en je kan zeggen.... het is goed schatje ga maar het is goed lieverd!


2) afscheid nemen in crematorium geeft een goed gevoel. Doordat je toch jouw hand als laatste over zijn/haar haren strijken. Voelt veilig.


3) Als je het na het afscheid als AS wilt meenemen dien je een mooie dierenurn uit te zoeken. Deze zijn er in vele soorten en maten bij de crematoriums en op hun websites. Maar er zijn ook vele sites waaronder bol.com die vele aanbieders op hun site hebben staan en er staat er een paar hele mooie bij.



Ik moet zeggen, ik heb mijn poes echt tot haar laatste adem in mijn armen gehad en heb haar de volgende ochtend weggebracht naar het crematorium en kon haar de volgende dag ophalen ik had de dag ervoor deze prachtige unieke urn uitgezocht en deze staat prachtig weergegeven in mijn kast boven op mijn computerkamer waar ik vele uren met haar heb doorgebracht.

Zo blijft ze toch nog bij me!


Comments


Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page